14 Ağustos 2014 Perşembe

Maybelline New York: Baby Lips!

Tünaydın! :) nasılsınız? Bana sorarsanız ben iyiyim :)
bugünkü inceleceğimiz ürün : Baby Lips! 

Ben Pink Punch kullanıyorum. İğrenç bir pembelik veriyor.Fakat asıl sorun şu ki: Nemlendiriyor fakat nemlendirme süresi az maalesef! :( Fiyatları : Watsons'ta ben aldım 6 tl Gratis'te de 6 tl olabilir.
Ben bir lipbalm da aradığım özellik nemlendirme. Baby Lips Electro yazısında daha pozitif olacağım emin olun. Bu arada Türkiye'de : Coral Crush,Melon Mania,Pink Wink yok :( merak ettim açıkçası.